Saturday 21 July 2012

pasrahhhhhh T-T



Hi, this is my story begin well. His name is Fikri Ahmad, he's a nice guy. he's a protective Bf too :') Oke aku sayang dia sgtt T-T hati aku mmg taknak lepaskan dia sbb aku dah sayang dia sgt2 :'( eishh tu laa tapi aku pikir2 kan balik sbb aku sayang dia la aku lepas kan dia even hati aku melalak-lalak taknak lepaskan dia, tapi nak buat mcm mna dah takde jodoh. hmm. tapi tubtub sampai sekarang fikri tak coup lg dgn sesape -.- same dgn aku -.- haishh boleh percaya ka dia tuu tkde coup dah after break dgn akuu? hmm wallahualam laa. k aku adalah jugak nak try get back balik dgn dia, tapi aku takut laaa. hmm better tak payah kan :( sekarang ni aku just kawan je dgn dia, hmm nak kata kwn tuuu? adalah jugak mcm yaa tak yaa jee :'( hmm but so far alhamdulillah perasaan sayang as boyfriend tu dahh berkurangannn :')

No comments:

Post a Comment